AKCESORIA DO JOGI SZYBKO U CIEBIE W DOMU W 48 h

PROMOCJE DO - 10%

PROSTO I BEZPIECZNE: AKCEPTUJEMY SYSTEM PŁATNOŚCI PRZELEWY24

Częste pytania

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo nie posiadamy tego produktu na magazynie; jeżeli bardzo ci na nim zależy, daj nam znać poprzez email: kontakt@jogamarket.pl lub telefonicznie: 503919288. Zobaczymy co da się zrobić.

  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru w magazynie, lepiej pospiesz się z zakupem!

  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy.

  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.

  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami: email: kontakt@jogamarket.pl lub telefonicznie: 503919288.

  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.

  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Jeżeli zarejestrowałeś się w naszej bazie klientów stan realizacji zamówienia możesz sprawdzić w każdej chwili. Oprócz tego otrzymasz od nas e-maile informujące o statusie zamówienia.

Jeżeli nie masz u nas konta nic nie szkodzi. Wypatruj e-maili na swojej skrzynce. Znajdziesz w nich informacje na jakim etapie jest twoje zamówienie.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia.

 Jeżeli zamówione przez ciebie towary są dostępne, a płatność została zaksięgowana to w ciągu 48 h wydamy twoja paczkę do doręczenia. W zależności od formy dostawy jaka wybrałeś czas dostawy wynosi:

  • Odbiór osobisty – Jeśli chcesz możesz swoje zamówienie odebrać osobiście. Po wybraniu tej opcji, twoje zamówienie dostępne będzie jeszcze tego samego dnia. Czekamy na Ciebie na Pl. Wolności 7 we Wrocławiu od poniedziałku do piątku od 14.00 do 18:00.
  • Paczkomaty Inpost – swojej paczki możesz spodziewać się w ciągu 2-4 dni roboczych od nadania paczki
  • Kurier Inpost – zapuka do Twoich drzwi w ciągu 2-4 dni roboczych od nadania paczki
  • Przesyłka kurierska – Kurier dostarczy Ci paczkę w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia zamówienia
Jakie występują formy dostawy?

Możesz wybrać Taki sposób dostawy który jest dla ciebie najwygodniejszy. Możliwe są 3 formy dostawy:

  • odbiór osobisty
  • paczkomaty "InPost",
  • przesyłka kurierska "InPost",
Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak zapłacić za zamówienie?

Wybierz najlepszą dla ciebie formę płatności. Drogą elektroniczna lub osobiście. Masz wiele możliwości:

  • Płatność przelewem – Płatnosci realizowane sa przez strone Przelewy 24.pl Możesz skorztstać z opcji:
  • Szybkiego przelewu  (BLIK)– czyli szybka płatność z jednorazowym kodem wygenerowanym w aplikacji mobilnej banku. BLIK jest dostępny w aż 15 aplikacjach bankowych.
  • Przelewu online – przelew umożliwia natychmiastowe przekazanie środków z Twojego konta na nasze, z pominięciem sesji międzybankowych. 
  • Karty kredytowej – zapłacisz przy pomocy karty Visa lub Mastercard.
  • PayPal
  • Płatność przy odbiorze – możesz nas odwiedzić i osobiście opłacić zamówienie na miejscu. Przyjmujemy płatności karta i gotówką
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, że możesz osobiście odebrać zamówienie. Zapraszamy! Nie poniesiesz wtedy żadnych kosztów dostawy a dodatkowo, po wybraniu tej opcji, twoje zamówienie dostępne będzie jeszcze tego samego dnia. Czekamy na Ciebie na Pl. Wolności 7 we Wrocławiu od poniedziałku do piątku. Sklep działa od 14.00 do 18:00, ale zamówienie możesz odebrać do 20:00. Między 16 a 18:00 jest u nas większy ruch , bo odbywają się zajęcia w Fabryce Energii. Dziękujemy za wyrozumiałość w oczekiwaniu

Co to są kupony rabatowe?

Doceniamy naszych klientów. W wielu akcjach promocyjnych zaoferujemy ci kupony w formie kodu. Wpisz go przy składaniu zamówienia w pole „kod rabatowy” i ciesz się zniżkami. Pamiętaj że kody maja swój okres ważności. Po jego upływie nie można będzie już z nich skorzystać.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Do przechowalni możesz dodać wiele produktów. Możesz je stąd usunąć lub przenieść do koszyka. Są zapisane i zawsze po zalogowaniu możesz do nich wrócić.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Podczas składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz dokonywać zmian w swoim zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres zmiana nie będzie już niemożliwa. Jeżeli wydarzy się coś niespodziewanego i będziesz potrzebował modyfikacji swojego zamówienia już po jego wysłaniu (np. zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 503919288. Postaramy się pomóc.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie nie będzie już możliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 503919288.

Gdzie jest moja przesyłka?

Jeśli wybierzesz dostawę kurierem, e-mailem otrzymasz informację o numerze listu przewozowego oraz link do strony firmy
kurierskiej. Od teraz możesz na bieżąco śledzić gdzie znajduje się twoja przesyłka. Jeżeli zarejestrowałeś się w naszej bazie,
informacje o przesyłce możesz śledzić również w podglądzie szczegółów twojego zamówienia.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Oczywiście! Produkty które znajdziesz w naszym sklepie posiadają gwarancje producentów, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w opisie naszych produktów oraz na stronach producentów. Pamiętaj – zachowaj paragon i oryginalne opakowanie do czasu obowiązywania gwarancji.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze warto sprawdzić, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy zauważysz, że opakowanie
posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, lepiej odmów przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktuj się z nami pod numerem
telefonu: 503919288.
Jeśli chcesz zgłosić reklamację poszukaj na karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Usprawni ro proces reklamacyjny i zaoszczędzi twój czas.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Pamiętaj, ze zawsze masz 10 dni od daty odebrania przesyłki na zwrot towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym. Nie musisz nawet podawać przyczyny. Ważne jest tylko aby towar nie nosił śladów użytkowania i posiadał oryginalne opakowanie.