AKCESORIA DO JOGI SZYBKO U CIEBIE W DOMU W 48 h

PROMOCJE DO - 10%

PROSTO I BEZPIECZNE: AKCEPTUJEMY SYSTEM PŁATNOŚCI PRZELEWY24

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Kiedy przesyłka dotrze do Ciebie, prosimy sprawdź czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli widzisz uszkodzenia na zewnątrz opakowania zgłoś to firmie dostarczającej paczkę. W takim przypadku najlepiej jest nie przyjmować takiej przesyłki i skontaktować się z nami pod nr tel. 503919288. Postaramy się wyjaśnić sprawę.

Dokładamy starań, aby sprawdzać asortyment w naszym sklepie pod kątem jakości. Czasem mogą się jednak przytrafić wady fabryczne lub niezgodności z opisem. Jeśli taka sytuacja zdarzy się Tobie – powiedz nam o tym, a my uruchomimy procedurę reklamacyjną. Jak to wygląda?

Na początku prześlij lub dostarcz do nas osobiście produkt, który chcesz zareklamować.
Dołącz do niego pisemne oświadczenie i opisz powody reklamacji produktu oraz formę rekompensaty jakiej oczekujesz. Podaj nam adres zwrotny oraz numer konta, na który będziemy mogli zwrócić ci pieniądze (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

W ciągu 14 dni od momentu kiedy dostarczysz nam wadliwy produkt prześlemy ci maila z informacją o wyniku postępowania reklamacyjnego.
W przypadku uznania twojej reklamacji w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia te decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem: 

e-mail: kontakt@jogamarket.pl 
telefonicznie: 503-919-288 

 

Zwrot produktów

Może się zdarzyć, że już po dokonaniu zakupów z jakiegoś powodu będziesz chciał z nich zrezygnować. Rozumiemy  Jeżeli zakupiłeś towary na własny użytek, a nie w celu prowadzenia działalność gospodarczej, przez 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktów możesz w każdej chwili zwrócić zakupione u nas towary. Nie musisz nawet tłumaczyć dlaczego. Masz do tego pełne prawo. Pamiętaj tylko że zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania a każdy element powinien być kompletny i fabrycznie zapakowany, dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Jak przebiega zwrot produktów:

Odeślij nam zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dołącz paragon. Jeśli wolisz możesz też dostarczyć go osobiście. Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie o chęci zwrotu produktu. Wskaż nam także numer konta, abyśmy mogli szybko i sprawnie zwrócić ci pieniądze.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, potwierdzimy czy produkty, które nam dostarczyłeś mogą podlegać zwrotowi.

Jeżeli wszystko będzie w porządku, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni przelejemy Ci pieniądze. Jeżeli płaciłeś kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój produkt z jakiegoś względu nie będzie mógł być zwrócony, poinformuje cię o tym wysyłając maila na wskazany adres email. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

PLATFROMA ODR

Platforma ODR jest przeznaczona dla konsumentów z Unii Europejskiej w konfliktach z przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE, mających problem w związku ze zobowiązaniami wynikającymi z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług między konsumentami a przedsiębiorcami. ODR daje możliwość internetowego rozstrzygania sporów.

Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html